GNOME 2.11.x dla AC i686

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 8 Lip 2005, 10:10:20 CEST

On Fri, 08 July 2005 09:37:42 +0200, drzejek w poczta.onet.pl wrote:

> dodałem, zaaktualizowałem, odpalam poldka i tak mi napisał:
> # poldek -n gnome
> Przeczytano 710 pakietów
> błąd: Zapętlenie zależności: evolution-addressbook <- evolution <-
> evolution-addressbook

[ciach]

> Wykryto 24 zapętlenia zależności
> Przeczytano 1792 pakiety
> Witaj w poldkowym trybie interaktywnym. Wpisz "help" aby otrzymać pomoc.
> poldek:/all-avail>

> Teraz będę próbował zaaktualizować gnome mimo to.

Możesz ten błąd chyba zignorować. Ja się przestraszyłem,
jak poldek mi coś takiego powiedział odnośnie paczek z java-sun,
ale okazało się, że instaluje/aktualizuje się bez problemów.

PS: Nawet nie wiem czy lepiej, żeby takich zapętleń
    w paczkach nie było, czy może wystarczy,
    żeby poldek był mniej gadatliwy i o tym nie informował?

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                        Linux to klocki Lego, Windows to lalka Barbie.
                                                        January Weiner