[off-topic] aplikacyjka

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Czw, 7 Lip 2005, 22:10:02 CEST

06/14/2005 12:53 AM, Adam Skowroński wrotek:
> Z pewną nieśmiałością piszę, wiedząc, że nie jest to lista do takich
> ogłoszeń. Ale nie jestem zapisany na żadną inną komputerową. Chlip.
>
> Popełniłem małą aplikacyjkę - kalendarzyk, oczywiście pod Linuksa i
> oczywiście pisałem ją używając PLD.

Głupio tak sobie odpowiadać, tym bardziej po tylu dniach.
Ale - dla tych nieśmiałych, co ściągnęli i testowali ale mi nie
powiedzieli - mam rpmy (dla Ac (chociaż może też pójdą na Ra, kto wie?)):

Gdyby ktoś miał ochotę potestować:
RPM dla athlona (ale działa też pod i686 zainstalowany z rpm --ignorearch
http://mike.oldfield.org.pl/tytus/prog/calendar-0.2-1.athlon.rpm
SRPM - jakby to nie ruszyło:
http://mike.oldfield.org.pl/tytus/prog/calendar-0.2-1.src.rpm

Pozostawiam rzut dla zachęty
http://mike.oldfield.org.pl/tytus/zrzut/bezmenu.png (aplikacyjka to
oczywiście ten kalendarz na górze).

I mam jeszcze jedno pytanie - chciałbym dorzucić ten kalendarz do
dystrybucji (w końcu ja go używam, więc dlaczego nie?). Jak mogę to
zrobić? Do kogo się zgłosić? Nie potrzebuję RW do CVSa bo to przesada,
ale jakby się ktoś moim specem zaopiekował:
http://mike.oldfield.org.pl/tytus/prog/calendar.spec ?

Adam Skowroński