Autoryzacja użytkowników przechowywanych w postgresie

BartOwl bartowl w pld-linux.org
Pią, 8 Lip 2005, 02:25:09 CEST

Dnia śro, lip 06 2005 o godz. 09:25, Miro Ziemski napisal(a):
> BartOwl wrote:
> [...]
> Szkoda :(. Jeśli mnie okulary nie oszukują to w dokumentacji do
> nss_pgsql z paczki nawet słowem się nie zająknęli na temat shadow.

hmm - sprawa zajmowalem sie juz dosyc dawno (>rok) i nie mam pewnosci
czy przypadkiem nie musielismy w firmie grzebac w zrodlach zeby dodac
shadow, ktory i tak mozna olac jesli uzywac pam_pgsql... niestety z tego
co pamietam to cale resolvowanie chodzi z usera i wszystkie pliki nss, w
tym konfiguracyjny musza byc all-readable. tak wiec userzy postgresowi
ktorzy sa wykorzystywani musza miec prawa ograniczone do absolutnego
minimum.

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) pld-linux.org  |  WS  |_\ ROX )