/bin/rpm usieczon za sprawa sygnalu Naruszenie ochrony pamieci

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pon, 11 Lip 2005, 16:13:44 CEST

On Mon, 11 Jul 2005 12:00:05 +0200
Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> wrote:

> Witam
> Tak jak w tytule po upgrade'dzie rpm'a do tego co sie znajduje w ac
> pojawia mi sie to co w tytule. upgrade do wercji najnowszej z ac-ready
> czyli:
> poldek> ls -I rpm*
> rpm-4.4.1-7
> rpm-build-4.4.1-7
> rpm-build-tools-4.4.1-7
> rpm-lib-4.4.1-7
> rpm-utils-4.4.1-7
>
> tez wyrzuca to samo (chociaz raz dziala raz nie:(). Staram sie przejsc
> do wersji pld z i686 na amd64 i wlasnie ta z amd64 sprawia problemy...

Ok juz dziala i przepraszam za zamieszanie. chodzilo o to ze mialem
poldka z i686 a rpm z amd64:/ wiec sie gryzly...
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski