mplayer vs iso

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 11 Lip 2005, 19:58:41 CEST

Dnia 11-07-2005, pon o godzinie 12:26 +0200, BeCe napisał(a):
> [...]
Próbowałem dvdbackup, ale właśnie pisał, że ma problem z zabezpieczeniem
(nie chce mi się teraz sprawdzać co to był za komunikat)

> Ktore na MPlayerze nie robia zadnego wrazenia. Ja (poniewaz mam
> strasznie glosne DVD - taki "bezpoleczkowy" Pioneer) zawsze przed
> ogladaniem zgrywam film na dysk po prostu przegrywajac do jakiegos
> katalogu zawartosc plyty (czyli nie robiac zadnego iso), a potem
> korzystam z opcji "-dvd-device". Zawsze dziala.

Jakoś nie wpadłem na to, że -dvd-device może wskazywać na plik iso lub
katalog z zawartością tego co było na płycie... Działa :)
Dzięki
Krystian T

        "errare humanum est..."