Podmieniony kernel po przeniesieniu system

Radoslaw Raszyk radzio w icpnet.pl
Wto, 12 Lip 2005, 14:30:30 CEST

Witam
Od razu do rzeczy :
Przenosiłem sysyem na inny dysk, a zrobilem to jak następuje:
- na nowym dysku potworzyłem odpowiednie partycje boot, swap, itd
- przekopiowałem cala zawartosc ze starego dysku na nowy z zachowanie
uprawnien
- poprawiłem wpisy w fstab
- nastepnie zabralem sie za lilo.conf
- potem bym chroot na nowy dysk podmontowanie odpowiedniej partycji do
/boot i lilo -v
Wszystko to robilem na odpalonym z plytki PLD-live
teraz restarcik kompa i juz sie ciesze bo smiga ale tu moje zaskoczenia
bo zgubił dzwieki :)
Po głębszych oględzinach okazlao się ze działam na kernelu-2.6.11.5-3smp
a poprzednio byl 2.6.11.5-3 w ktorym juz mialem wszystkie potrzebne
moduly a w aktualnym ich brakuje
pyt. nastepujące jak zmuic system zeby startował z 2.6.11.5-3 i co to
wlasciwie jest to smp ?
Pozd
Radek