Podmieniony kernel po przeniesieniu system

Radoslaw Raszyk radzio w icpnet.pl
Śro, 13 Lip 2005, 12:06:12 CEST

Grzegorz Pietrzak wrote:

>No to jak się nie chcesz nad tym zastanawiać dłużej to
>uruchom to Live CD i chroot i poldku install --reinstal kernel-....
>i uruchom lilo.
>Nie jest dla mnie dziś dzień do myślenia...
>
>Pozdrawiam

To mi tez nie wyszlo bo nie widze w poldku pakietu kernel-2.6*
Ale moze inaczej jak przelinkuje te trzy pliki w boot czyli System.map,
initrd, i vmlinuz na te bez koncówki *smp odpalam lilo -v i wystko ok
restarcik
System startuje i w pewnym momencie mam cos takiego :

------
RAMDISK: Coudnt't find valid RAM disk image starting at 0
VFS: Cannot open root device "304" or unknown-block(3,4)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on
unknown-block (3,4)
---------