procesy zombee

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Śro, 13 Lip 2005, 12:49:20 CEST

Dnia środa, 13 lipca 2005 11:39, RedIpS napisał:

> No tak racja ..... pomyslilem definicje dlatego ze z tego co wiem nie
> mozna zabic tylko procesow w non-interruptable sleep
> Reszte da sie normalnie killnac :P
>
> Co to za procesy zombie masz ??

no to teraz sam juz mam klopot, ale raczej pasuje to okresleniu
"non-interruptable sleep"
sytuacja byla taka ze chcialem zrestartowac amavisa i nie udalo sie
"normalnie", wiec chcialem go w tren sposob: kill -9 PID_amavisa
i nic nie pomagalo.

niestety nie pamietam jego statusu

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515