laptop + komórka, napisałem doca

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 14 Lip 2005, 09:29:07 CEST

On Thu, 14 Jul 2005, Marcin Albecki wrote:
> Napisałem doca o połączeniu z internetem przez komórkę. Mam nadzieję, że
> komuś się przyda. Jak będę miał chwilę, to napiszę więcej o połączeniach
> bluetooth.

Skoro jesteśmy przy temacie - miałem baardzo duże problemy z działaniem
gprs poprzez telefon Nokia6310i. Notorycznie zrywało połączenie po ~2-3
minutach. Miałem sygnały, że dzieje się to i pod PLD i pod Ubuntu.

Czy ktoś się z tym spotkał?

Aha - co ciekawe: pod windowsem to chodzi całkowicie kormalnie na tym
samym sprzęcie...