błąd gcc czy mój?

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 14 Lip 2005, 12:11:00 CEST

On Thursday 14 of July 2005 11:42, Clayman wrote:
> Witam,
> hmmmm moze zmien
> #include <string>
> na
> #include <string.h>
A w string.h nie ma tylko funkcji operujących na "stringach" języka C? Bo mi
chodzi o stringi języka C++. Na razie wyczaiłem że gcc ma implementację
char_traits tylko dla char i wchar a dla innych musiałbym to zrobić sam (co
wydaje na tyle proste że łatwiejsze będzie napisanie całej klasy string od
początku :-( ). Ma ktoś namiary na jakiś odpowiednik QString z Qt (musi być
unicode) na lgpl i bez takich zależności?

Tomek