Małe problemy z PLD

Robert_Tomasik@o2.pl Robert_Tomasik w o2.pl
Pon, 18 Lip 2005, 00:45:50 CEST

Sprawdzę kartę na innym komputerze ze starszym ndiswrapperem, zobaczymy jak
będzie chodziła

>Zainstaluj nowszą wersję kde. Mi to zniknęło właśnie wtedy.

Mam najnowszą wersje KDE jaka jest na serwerze a objaw jest od samego początku
jak tylko zainstalowałem PLD na laptopie.

system.

>brak obsługi acpi/apm?? Looknij w biosie, jak nie to, pogrzeb w modułach
acpi/apm

Bios laptopa jest niesamowicie skąpy nie ma tam ani jednej linijki do APM/ACPI
Moduły APM nie chcą się ładować (brak urządzenia) a ACPI chodzi. Działają
wszystkie funkcje włączając spowalnianie procka (i tu dziwna rzecz
spowalnianie procka jest po to coby laptop dłużej na bateriach pociągną a
jest odwrotnie, jak spowalniam procka to czas pracy na bateriach spada)

>spróbuj na wcześniejszych modelach intela. Jak dobrze kojarze, to jest
>ta intelowska do centrino?? Mogłem coś pokisić, ale moi koledz na jakiś
>800-ileśtam chyba odpalają.

Przy próbie załadowania sterów od starszych inteli wywala mi błąd, że nie może
znaleźć urządzenia. Ściągnąłem stery ze strony intela do 910 ale jest to
samo.

>Hm. Jeżeli chciałbyś się Ty łaczyć do nich na zawołanie, to musieliby
>mieć wyforwardowany port, ale to tylko przez admina. Jeżeli chcecie bez
>admina, to wszystkie połączenia muszą wychodzić od strony zza NATu.
>Jakiś tunel zestawcie, albo coś, i nim się łaczcie. Zasada jest
>genrealnie taka, że to oni zza natu muszą nawiązywać połączenia do
>Ciebie, a nie na odwrót.

Ta opcja też odpada bo ja także jestem za NAT-em, poza tym osoba u której chcę
to zrobić wie tylko gdzie się przeglądarkę internetową odpala i naciska na
zakładki. Czasami coś  we writerze napisze i w kadu mnie pomęczy, ale o
terminalu i ssh nie ma mowy.

Dzięki za porady.