Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 16 Lip 2005, 10:49:20 CEST

Postanowiłem zakupić sobie nagrywarkę DVD (jeszcze nie wiem jaki model -
może ktoś mógłby polecić coś uniwersalnego). Ponieważ używam głównie
laptopa, chcę zakupić zwykłą nagrywarkę IDE, wsadzić ją w zewnętrzną
obudowę i podłączyć przez USB.

Pytanie: czy ktoś ma coś takiego i używa tego z PLD? Jak jest z prędkością i
jakością nagrywania (USB 2.0)? Czy nie będzie problemów np. z k3b?

Pozdrawiam.