Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Sob, 16 Lip 2005, 11:05:55 CEST

Dnia Sat, 16 Jul 2005 10:49:20 +0200
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisal(a||e)s:

> Pytanie: czy ktoś ma coś takiego i używa tego z PLD? Jak jest z
> prędkością i  jakością nagrywania (USB 2.0)? Czy nie będzie problemów
> np. z k3b?

Ja... tylko nieco inaczej. Mam przejsciowke usb <=> ide, podlaczam
nagrywarke cdr(w), all jest wykrywane automagicznie (hotplug i te sprawy
jako scsi drive'y), xcdroast rowniez sam znalazl naped. Niestety w lapku
usb 1.1, takze nagrywanie x4 only, choc na dniach spodziewam sie
kontrolera usb 2.0, wiec zobaczymy jak bedzie... :)

 --
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net