Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Sob, 16 Lip 2005, 11:08:48 CEST

Łukasz Maśko wrote:

> Postanowiłem zakupić sobie nagrywarkę DVD (jeszcze nie wiem jaki model -
> może ktoś mógłby polecić coś uniwersalnego). Ponieważ używam głównie
> laptopa, chcę zakupić zwykłą nagrywarkę IDE, wsadzić ją w zewnętrzną
> obudowę i podłączyć przez USB.
> Pytanie: czy ktoś ma coś takiego i używa tego z PLD? Jak jest z prędkością i
> jakością nagrywania (USB 2.0)? Czy nie będzie problemów np. z k3b?

nie podam teraz parametrow, ale przez jakis czas uzywalem (usb1.1),
wypalajac z palca cdrecordem (a k3b uzywa wlasnie powyzszego) i nie bylo
zadnych problemow.

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman