Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Sob, 16 Lip 2005, 13:02:13 CEST

Dnia sobota, 16 lipca 2005 11:05, Sławomir Kawała napisał:

> Ja... tylko nieco inaczej. Mam przejsciowke usb <=> ide, podlaczam
> nagrywarke cdr(w), all jest wykrywane automagicznie (hotplug i te sprawy
> jako scsi drive'y), xcdroast rowniez sam znalazl naped. Niestety w lapku
> usb 1.1, takze nagrywanie x4 only, choc na dniach spodziewam sie
> kontrolera usb 2.0, wiec zobaczymy jak bedzie... :)

ja w ten sposob mam podlaczony dysk twardy ide 3,5 cala
powiem szczerze ze niezbyt jestem zadowolony poniewaz potrafi zrobic kernel
panic po pewnym czasie.

to samo sie dzieje na usb 2.0 jak i na ieee1394.

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515