Prośba o poradę - nagrywarka DVD przez USB

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Sob, 16 Lip 2005, 19:52:15 CEST

Dnia sobota, 16 lipca 2005 16:36, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia sobota, 16 lipca 2005 13:02, Arkadiusz Chomicki napisał:
> [...]
>
> Nie no, dysk to i ja podpinam. Mam 10-kę włożoną w ramkę. Na USB 2.0 nie
> miałem problemów. Co oznacza u ciebie "po pewnym czasie"? Bo ja nie
> doświadczyłem takich niespodzianek. Ale może to nie było "długo" (raczej
> rzędu godziny).
nie mialem kernel panic tym razem, ale nie potrafil juz podmontowac
w logach mialem to:

scsi2: ERROR on channel 0, id 0, lun 0, CDB: Read (10) 00 0f ff eb 15 00 00 10
00
Current sd08:12: sense key Medium Error
Additional sense indicates Unrecovered read error
I/O error: dev 08:12, sector 16

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515