Nagrywarka DVD na USB i k3b - pomoc dla lamy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Lip 2005, 16:58:05 CEST

Zakupiłem sobie dzisiaj nagrywarkę DVD, włożyłem ją w kieszeń i podpiąłem
przez USB 2.0 do laptopa. System nagrywarkę zobaczył, załadował i
skonfigurował co trzeba - póki co jest OK. Chciałbym coś sobie teraz
wypalić. Doinstalowałem odpowiednie pakiety do k3b (w konfiguracji nie ma
tylko eMovix-a, ale to mi niepotrzebne). Uruchamiam k3b - zobaczył
nagrywarkę, wszystko fajnie. Tworzę nowy projekt, dorzucam do niego pliki
(w sumie 2.5GB). Klikam "Burn", ustawiam co trzeba, daję OK i... czekam.
K3b wypisuje "Oczekuję na płytę" i stoi. Ruszyło mi po bardzo długim czasie
(zdążyłem się zniecierpliwić i napisać pół tego listu, więc musiało to
potrwać 2-3 minuty). Czy ktoś też tak ma? Może jest sposób, żeby od razu
nagrywał bez tego oczekiwania?

Tak wogóle to płyta się nagrała poprawnie.