[rescuecd] Błąd podczas startu neostrady

Pon, 18 Lip 2005, 10:44:16 CEST

On Monday 18 of July 2005 00:26, Arkadiusz Patyk wrote:

> niestety nie dysponuje takim sprzętem by móc to przetestować u siebie
> ;(Na rescue jest eagle-usb 2.3.2-1 i kernel 2.6.11.12.
> Ma to ktoś u siebie działające ?

Ja mogę potwierdzić identycznie nie działanie eagle-usb-2.3.2.
Musiałem wrócić do
eagle-usb-2.2.0-3
kernel-usb-eagle-2.2.0-3 w 2.6.11.10_6
Tutaj szwankuje tylko gaszenie interfejsu ppp0 (ktoś już to opisywał na
liście).
I drugi mankament że jak się nie zgasi ręcznie ifdown ppp0 to PLD nie chce się
zatrzymać - wisi że usage count of eth1 = 1.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright