Blue Connect ?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 18 Lip 2005, 14:12:03 CEST

On Mon, 18 Jul 2005, Radosław Kintzi wrote:

> Czy ktoś może potwierdzić, że mu działa w PLD. Firma chce mi coś takiego
> zafundować, ale nie wiem, czy będę mógł się tym cieszyć. Może lepiej
> działają analogiczne produkty konkurencji - mam wybór (z tego co wiem to
> tylko Era daje w Wawie UMTS, reszta to Edge).

Za to poza tymi kilkoma skrzyżowaniami w Warszawie reszta ma edge, a Era ma
"ultraszybkie" standardowe GPRS - pochlastać się można :)

Jeśli masz zamiar choć czasami używać sieci poza miejscem gdzie masz 100%
gwarancję zasięgu UMTS - nie warto.

P.S. Sam nie sprawdzałem, powyższe wnioski pochodzą z pmtg :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004