Linux i flash

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 18 Lip 2005, 18:55:05 CEST

Dnia niedziela, 17 lipca 2005 22:57, Bohdan R. Rau napisał:
> Reasumując: koszt mojej pracy (za którą przecież firma musiała mi
> zapłacić, jako że instytucja charytatywna nie jestem - w tym przypadku
> ok. tygodnia) był nieporównanie niższy od kosztów jakie poniosłaby
> zarówno firma w której pracuję, jak i ów klient gdyby upierać się przy
> naprawianiu poprzedniej aplikacji...

	Nie u mnie w firmie i na szczęście nie mój problem lecz podobnie mam w firmie
- faktury wystawiam ja więc mam już 4 program (wymieniam statystycznie co 3
lata - bo akurat dobieram je sobie do moich wymagań i wymagań szefa które
muszę wypełniać.
	Ale w filii jest gorzej bo tam dwie cioty przywykły do programu, który nota
bene wylatuje i za nic nie chcą słyszeć o wymianie programu.  Jak pokazałem
nowy to zaczeło się, że kolory są nie te a skończyło na tym, że układ paneli
jest przesunięty o kolumnę/wiersz. Z przeniesieniem danych nie ma problemu -
i nic bo nie ja tam siedzę tylko ciota, więc ciota ma tam zdanie decydujące.

Podsumowując: Chciałem powiedzieć, że czasami nie masz opcji wymiany gniota na
program i tyle.  Co więcej - na informatyku stoi problem dostosowania gniota
do działania a koszty nawet w prywatnej firmie nie zawsze grają rolę.

Miesiu