Linux i flash

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 18 Lip 2005, 20:20:48 CEST

On 2005-07-18 18:55, Miesiu wrote:

>Podsumowując: Chciałem powiedzieć, że czasami nie masz opcji wymiany gniota na
>program i tyle.  Co więcej - na informatyku stoi problem dostosowania gniota
>do działania a koszty nawet w prywatnej firmie nie zawsze grają rolę.

Krótko - nie pierdol, koleś.

a) Ty może jesteś Informatykiem (przez Bardzo Dórze I) - ja jedynie
programistą... ale zawsze Informatyk (strzegulnie z Dyplomem Óczelni) a
programista (samouk takoż szczególnie) to pewna różnica klas... zawsze
możesz spojrzeć na mnie z wyżyn swej wiedzy i wykształcenia i powiedzieć
"co ten ethanak potrafi, uczył się programowania ćwierć wieku temu... [1]"

b) Jeśli w prywatnej firmie koszty nie grają roli - to lepiej się
zwolnij. Albo załóż własną i sprawdź czy koszty nie grają roli.

c) Zawsze masz opcję wymiany gówna na twaróg... no chyba że nie sprawia
Ci różnicy co jesz.

A co do buraków, plam i trzymania takowych w określonej odległości od
komputera zdania nie zmienię.

ethanak

[1] Wycięty kilobajt tego co o tobie sądzę.