Neostrada+Mini-ISO?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 22 Lip 2005, 12:27:26 CEST

Dnia 22-07-2005, pią o godzinie 08:13 +0200, Jan Widel napisał(a):

> To prawda neo+ oraz nietypowe WLAN(acx100 itp) to jeszcze sporo zabawy.
> Ja mam takie rozwiązanie:
> - dziwne WLAN - zrobione niedawno przez Averne installcd:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-discuss-pl/2005-May/007923.html
> ftp://ftp.livecd.pl/installcd/
> - Jeśli chodzi o neo+ to:
> ftp://ftp.rescuecd.pld-linux.org/
> w wersji beta(jajko 2.6.x) ponoc nie działą Sagem. Thompson  działa na
> 100% sam sprawdzałem u znajomego, wesji current (2.4.27r1) ponoć działą
> Sagem na 100%.

wersja beta RCD jest do bani.
Zainstalowalem AC z niej a potem rpm odmowil mi wspolpacy.

Fajnie jest miec rcd z kernelem 2.6 ale jakby tworca trzymal sie AC
czyli tego co jest jakims tam standardem to bylo by super.

Jak bym chial zainstalowac na czyms niekompatybilnym to bym sobie
RescueCD z FreeBSD zapodal i cudowal.

TiweK