ftpd, chroot

Ryszard Mielcarek crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Pią, 22 Lip 2005, 12:39:25 CEST

Witam,

Mam problem ze skonfigurowaniem proftpd..
Usera wrzucilem do chroota poprzez jail'a.
chroot jest w /home/test,

-> /etc/passwd - guest:x:502:1000::/home/test:/usr/bin/jail
-> /home/test/etc/passwd - guest:x:502:1000::/home/guest:/bin/bash

Chcialbym zmusic jeszcze proftpd do zamkniecia usera w jego ~
Mogę ograniczyc go jednak poki co tylko do /home/test, czyli dla usera - /
Jak zamknąć usera w jego ~, czyli /home/test/home/guest ?

Mam proftpd, do zamkniecia usera uzywam "DefaultRoot ~" - ale skutkuje
tylko zamknieciem do chrootowanego srodowiska.

Moze ktos robil juz cos takiego ?
Moze inny ftpd ?

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)geeks(.)pl   |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.mif.one.pl     |