Jak wywalić już zainstalowane locale ?

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 26 Lip 2005, 13:19:57 CEST

On Tue, Jul 26, 2005 at 12:14:40PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:

> Nie widzę w tym logiki.  Dla mnie taki feature, który powoduje
> zostawianie bezużytecznych śmieci w systemie (trudno inaczej nazwać
> np. *.mo po rpm -e programu, który z nich korzysta), to błąd.
no to wyobraź sobie sytuację - instalujesz pakiet bez locali.
a następnie go usuwasz. I w tym momencie rpm próbuje usunąć pliki które
nie zostały zainstalowane.
a zresztą - ja się nie znam, tylko strzelam ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI