server cvs

Marcin Kuska mkuska w poczta.onet.pl
Wto, 26 Lip 2005, 23:38:46 CEST

drzejek w poczta.onet.pl napisał(a):

> [...]
Serwer postawiony, niestety nadal nie jestem w stanie się do niego
dostać przez sieć.
Przejżałem manuale, pliki readers i writer utoworzone, autentykacja
systemowa i nic :(

"cvs [login aborted]: authorization failed: server 192.168.1.6 rejected
access to /var/lib/cvs for user test"

>Chyba tylko tyle. Konfiguracja? Jak dobrze pamiętam powinno działać poprostu.
>Może utworzyć repozytorium. Jeśli chodzi o konfigurację kont urzytkowników
>tego cvs, to polecam jakiś podręcznik.

Możesz coś polecić, szczególnie jakiś opis formatu pliku access , bo
chyba tu jest pies pogrzebany :(

Marcin