Zmiana RescueCD

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Sob, 30 Lip 2005, 15:59:10 CEST

Dnia sob 30. lipca 2005 14:21, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> O zmienianiu LiveCD coś wiem (dłubnąłem sobie coś nawet kiedyś), ale o
> Rescue nic nie słyszałem...

No to jak bym mógł dostać namiary albo informacje jakoweś na ten temat to był
bym wdzięczny...
Głownie chodzi o to, że jest mi potrzebny taki system na płycie z jednym
(słownie: jeden) skryptem który coś automatem zrobi na kompie...
Pomyślałem o RescueCD bo to mniejsze. Ale mini LiveCD też nie jest duże i
znalazłem o dyskietce do tego. A jak bym mógł dorzucić ten skrypt na płytę
byłbym całkowicie szczęśliwy...

Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.pl
Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne. (Karol
Irzykowski)