Zmiana RescueCD

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 30 Lip 2005, 16:33:48 CEST

Grzegorz Pietrzak wrote:

> No to jak bym mógł dostać namiary albo informacje jakoweś na ten temat to był
> bym wdzięczny...
> Głownie chodzi o to, że jest mi potrzebny taki system na płycie z jednym
> (słownie: jeden) skryptem który coś automatem zrobi na kompie...
> Pomyślałem o RescueCD bo to mniejsze. Ale mini LiveCD też nie jest duże i
> znalazłem o dyskietce do tego. A jak bym mógł dorzucić ten skrypt na płytę
> byłbym całkowicie szczęśliwy...

Ściągnij bete najnowszego LiveCD albo nawet InstallCD. Na tym pierwszym
znajdziesz skrypty, które potrafią rozpakować płytkę włożoną do napędu,
a potem spowrotem zrobić z tego iso. (na InstallCD te skrypty też mogą
być, ale nie jestem pewien --- możesz spróbować użyć tych z LiveCD do
modyfikacji Install albo potruć Avernemu i zapytać co i jak)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa