[ot] Re: Astabilne AC...

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Śro, 1 Cze 2005, 00:19:13 CEST

Bohdan R. Rau wrote:
> ATSD udało Ci się może zmusić do działania php 4.x? Bo mi się
> wykrzaczał na zlibie, zainstalowałem piątkę i teraz mam najazd
> klientów z niedziałającym oscommerce...
>
> Z czystej ciekawości pytam bo na 4.x to już nie przejdę.

Oto jeden z moich serwerów gdzie wolałem mieć php4 - 100% pewności, że
zadziała ;-) Ale się troszkę namęczyłem...
np. php.ini w php4 co mi jakoś dziwnie umknęło ;-)

$rpm -qa php4* apache*
apache-apxs-2.0.54-2
apache-mod_ssl-2.0.54-2
apache-mod_autoindex-2.0.54-2
php4-4.3.11-4
apache-2.0.54-2
apache-mod_auth-2.0.54-2
apache-mod_dir-2.0.54-2
php4-common-4.3.11-4
php4-pgsql-4.3.11-4

Działa na beznadziejnym sprzęcie bardzo stabilnie!
celeron 300 64MB RAM i stary woooolny dysk ;-)

Zastanawiam się kiedy padnie... ;-)

--
Andrzej Zawadzki