[ot] Re: Astabilne AC...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 1 Cze 2005, 07:23:47 CEST

On 2005-06-01 00:19, Andrzej Zawadzki wrote:

>Oto jeden z moich serwerów gdzie wolałem mieć php4 - 100% pewności, że
>zadziała ;-)

[...]

>Działa na beznadziejnym sprzęcie bardzo stabilnie!
>celeron 300 64MB RAM i stary woooolny dysk ;-)

No tak - tylko ja pytałem o amd64 i ew. apache1...
Też wolałem php4 tylko  że  wszelkie próby zmuszenia go do pracy
sponsorowała liczba 11 :(

>Zastanawiam się kiedy padnie... ;-)

A coś na to wskazuje? Do niedawna jeden z moich serwerków posiadał
potężny i szybki, 3.5 GB dysk Caviara, dopiero niedawno w ramach wolnych
mocy przerobowych zrobiłem mu upgrade do barracudy :) A dysk leży i
czeka na lepsze czasy (zawsze jakiś router co się na dyskietce nie
zmieści można na nim zainstalować)

ethanak