[ot] Re: Astabilne AC...

Artur Pażuś pazur w rulez.pl
Śro, 1 Cze 2005, 09:31:09 CEST

Dnia Wed, 01 Jun 2005 07:29:58 +0200, Bohdan R. Rau <ethanak w polip.com>
napisał:

> A możesz powiedzieć co _dokladnie_ do googla wpisałeś? Bo zdaje się że
> jeśli to było takie łatwe do znalezienia (mnie się nie udało, ale
> przyznam się że niespecjalnie szukałem) to przynajmniej jeden klient (a
> ściślej informatykier u tego klienta zatrudniony) dostanie dość potężną
> zj... i nauczy się obsługi IE na poziomie o stopień wyższym niż
> wklepanie adresu onetu...

Zakomentowanie tej linii lub ustawienie unset($this); powoduje, ze
wszystko zaczyna dzialac.
w googlach wystarczylo wpisac caly komunikat bledu :)

Kolejny problem z osC jaki pojawia sie po zaimplementowaniu php5 to
niedzialajacy skrypt EasyPopulate. Rozwiazania tego jeszcze nie znalazlem
:(

Artur "Pazur" Pażuś