[ot] Re: Astabilne AC...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 1 Cze 2005, 07:29:58 CEST

On 2005-05-31 22:36, Marcin Król wrote:

>Pewnie juz to wiesz, ale google radza wykomentowac ta linie tudziez
>zmienic na unset($this); Nie mam pojecia na ile to zadziala, ot tak z
>nudow wrzucilem temat do googli.

A możesz powiedzieć co _dokladnie_ do googla wpisałeś? Bo zdaje się że
jeśli to było takie łatwe do znalezienia (mnie się nie udało, ale
przyznam się że niespecjalnie szukałem) to przynajmniej jeden klient (a
ściślej informatykier u tego klienta zatrudniony) dostanie dość potężną
zj... i nauczy się obsługi IE na poziomie o stopień wyższym niż
wklepanie adresu onetu...

ethanak

(w nastroju bojowo-nerwowym)