Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 1 Cze 2005, 22:36:33 CEST

> Do zwyklego resetu wystarczy Ci 1 pin :) Jeszcze w technikum sterowalem
> zewnetrznymi urzadzeniami
> w ten sposob z 8051. Jako klucz - tranzystor BC108.

tak sobie czytam ten watek i az lezka sie w oku kreci na slowo
AMIGA...

ale Panowie odzalujcie kilka zlotych i kupie jakis porzadny przekaznik
kontaktronowy (widzialem takie ktore mozna wystaerowac z bramki TTL
wiec chyba nawet z portu LPT powinno sie udac w stacjonanrym
komputerze, ew wlasnie przez takiego BC108 albo dowolna bramke z  OC).
Bo jak sie okaze ze jest jakies przebicie tudziez inna przypadlosc
zasilania w komputerze sterujacym to mozecie trwale zresetowac swoje
serwery ... a tak macie pelna separacje galwaniczna i mozna spac
spokojnie.

BTW Amiga w odroznieniu od PC miala na LPT 5V ktore bylo wykorzytywane
np w samplerach, teraz w PC mozna to 5V pociagnac z PS2/USB i to juz
nie problem ale keidys to byl klopot.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc