Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 2 Cze 2005, 10:46:17 CEST

On Tue, 31 May 2005, Michal Abramowicz wrote:

> Hm, nazwę, model pamiętasz ?
> Można to wogole "kupić" ? u ciebie ?

BlackBox to ma na obudowie. A kupić u mnie to nie,
bo przeciez pisalem, ze znalezione w Niemcowni na szrocie,
w ilosci niestety sztuk jedna, sam bym ze 2 potrzebowal.

I dla zainteresowanych: w tym ustrojstwie sterowanie
jest przez takiego mini-shella - 4 komendy plus status.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-