Zdalny reset maszyny z uzyciem RS232

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 2 Cze 2005, 10:57:06 CEST

On Thu, Jun 02, 2005 at 10:46:17AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> I dla zainteresowanych: w tym ustrojstwie sterowanie
> jest przez takiego mini-shella - 4 komendy plus status.

A ja własnie jestem na etapie skombinowania prostej elektorniki,
przekaźnika i płytki, potem juz tylko napisać jakis mały programik
(tez mam juz zaczątek). Oczywiście port równoległy.
Da to mozliwosc sterwania hm, 8 przekaźników, np 4 reset, 4 pws.

Według zasady jak nie kijem to go pałką.

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba