Wylistowanie zainstalowanych pakietow do pliku

BeCe boski_cinek w o2.pl
Sob, 4 Cze 2005, 15:22:53 CEST

Marcin Sztolcman napisał(a):

> poldek --shcmd="lli" > plik

Podlacze sie pod watek. Da sie jakos "odzyskac" zainstalowane programy z
powrotem do RPMow? Albo sprawic, zeby poldek sciagnal z serwera
wszystkie zainstalowane RPMy do podanego katalogu? Chcialbym sobie
nagrac na plytke wszystkie RPMy, ktore mam poinstalowane i nie mam
pomyslu, jak to w miare rozsadnie zrobic.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"