Wylistowanie zainstalowanych pakietow do pliku

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 4 Cze 2005, 15:40:10 CEST

On Sat, 04 June 2005 15:22:53 +0200, BeCe wrote:

> Podlacze sie pod watek. Da sie jakos "odzyskac" zainstalowane programy z
> powrotem do RPMow? Albo sprawic, zeby poldek sciagnal z serwera
> wszystkie zainstalowane RPMy do podanego katalogu? Chcialbym sobie
> nagrac na plytke wszystkie RPMy, ktore mam poinstalowane i nie mam
> pomyslu, jak to w miare rozsadnie zrobic.

poldek --shcmd='ls -I -n' > plik.txt
poldek --reinstall --pset=plik.txt --fetch

Zapewne trzeba mieć w ~/.poldekrc ustawione:

keep_downloads = yes
cachedir = jakiś_katalog

--
Dariusz Laskowski                          Jakby mi odpowiednio dużo płacili,
darlas at post.pl                          to mógłbym nawet z taśmą papierową