Wylistowanie zainstalowanych pakietow do pliku

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 4 Cze 2005, 17:48:30 CEST

Hello Jakub,

Saturday, June 4, 2005, 5:31:21 PM, you wrote:

> Miło jest odpowiedzieć kobiecie, a nie kolejnemu spoconemu nastolatkowi,
> który nie umie nawet składnie zdania ułożyć. :P Jest deficyt niewiast w
> środowisku, więc każdy stara sie jak może. :)

O tym deficycie to komu jak komu, ale mi nie musisz mówić. Proporcje
na roku (7 vs. ok. 140) mówią same za siebie ;)

> Winnaś się chyba cieszyć. ;]

Niby tak, z drugiej strony pytanie było iście blondynkowe - wolę
otrzymywać wsparcie w problemach rzeczywiście 'wyuzdanych
intelektualnie' a nie takich, przy których odrobina więcej linuxowej
intuicji mogłaby pomóc. Czytałam przecież wszystkie opcje poldka zanim
tu napisałam :]
Well, czasu jeszcze masa przede mną, zdążę Was pomęczyć tu, a może i
na devel kiedyś ;)

Ale zrobiło się chyba mocno OT... :)

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com