Wylistowanie zainstalowanych pakietow do pliku

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 4 Cze 2005, 19:05:09 CEST

Liliana Ziołek wrote:

> Niby tak, z drugiej strony pytanie było iście blondynkowe - wolę
> otrzymywać wsparcie w problemach rzeczywiście 'wyuzdanych
> intelektualnie' a nie takich, przy których odrobina więcej linuxowej
> intuicji mogłaby pomóc. Czytałam przecież wszystkie opcje poldka zanim
> tu napisałam :]

Przesadzasz. Zresztą --- my faceci jesteśmy płytcy intelektualnie więc
na bardziej skomplikowanych problemach mozemy polec. Wolimy sie wykazać
jak najszybciej. :P

> Well, czasu jeszcze masa przede mną, zdążę Was pomęczyć tu, a może i
> na devel kiedyś ;)

Zapraszamy gorąco. :)

--
z wyrazami szacunku,