Przymiarki do cienkiego klienta

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 09:00:21 CEST

Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 08:20 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis
napisał(a):

> Koniecznie się musisz męczyć robiąć to wszystko sam? :) polecam
> http://ltsp.org.

I tu jest problem. Bo musisz miec super serwer zeby uciagnac 5
openofficow + 5 gnome + 5 firefoxow z maszynami java.

Ja w ten sposob dzialam na ltsp i nie jestem do konca zadowolony.

Wyobraz sobie ze serwer mi sie nie wyrabia nak mi studenci puszcza
50 razy xfce, 50 razy firefoxa lub mozilli, nie mam openoffice'a wiec
sie nie martwie ale serwerek i tak peka w szwach jak we wszystkich
pracowaniach sa zajecia.

Serwerek to 2 razy Xeon 3Ghz + 4GRAM.

Naprawde lepiej i taniej jest zrobic caly / z nowego AC dostepny po nfs
i niech wszystko uruchamiaja na swoich koncowkach.

TiweK