Przymiarki do cienkiego klienta

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 8 Cze 2005, 09:12:36 CEST

On Wed, Jun 08, 2005 at 09:00:21AM +0200, Tomasz Witek wrote:
> I tu jest problem. Bo musisz miec super serwer zeby uciagnac 5
> openofficow + 5 gnome + 5 firefoxow z maszynami java.

Hm ???? Tutaj to cię gnome zeżre z kopytami cobyś nie miał za sprzęt.
Powinieneś raczej pójść jak to na firmę w kierunku minimalnej
ilości aplikacji + odpowiednie przeszkolenie userów.

> Ja w ten sposob dzialam na ltsp i nie jestem do konca zadowolony.
>
> Wyobraz sobie ze serwer mi sie nie wyrabia nak mi studenci puszcza
> 50 razy xfce, 50 razy firefoxa lub mozilli, nie mam openoffice'a wiec
> sie nie martwie ale serwerek i tak peka w szwach jak we wszystkich
> pracowaniach sa zajecia.
>
> Serwerek to 2 razy Xeon 3Ghz + 4GRAM.
Wow ! W porównaniu do mego 2xp3-1ghz i 1.5gb ramu to u mnie przy
20 ludziach z WM, OO 1.1.2, thunderbird/mozilla*/ + duza obróbka
doców i xlsów ... to się dziwie że jeszcze się kręci, a jak zapuszczą
se coś w xdosemu .. to juz wogole ;-)

> Naprawde lepiej i taniej jest zrobic caly / z nowego AC dostepny po nfs
> i niech wszystko uruchamiaja na swoich koncowkach.
I masz X=ilosc pecetów więcej razy problemów, znacznie lepiej mieć jest
1 serwer + kilkanaście koncówek.

Pozdrówki,
abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba