Przymiarki do cienkiego klienta

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 10:32:32 CEST

Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 09:12 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):

> Hm ???? Tutaj to cię gnome zeżre z kopytami cobyś nie miał za sprzęt.
> Powinieneś raczej pójść jak to na firmę w kierunku minimalnej
> ilości aplikacji + odpowiednie przeszkolenie userów.

A jesli tego uzywaja do pracy ?

> Wow ! W porównaniu do mego 2xp3-1ghz i 1.5gb ramu to u mnie przy
> 20 ludziach z WM, OO 1.1.2, thunderbird/mozilla*/ + duza obróbka
> doców i xlsów ... to się dziwie że jeszcze się kręci, a jak zapuszczą
> se coś w xdosemu .. to juz wogole ;-)

Zapomnialem nbapisac o xdosemu :)

> I masz X=ilosc pecetów więcej razy problemów, znacznie lepiej mieć jest
> 1 serwer + kilkanaście koncówek.

Ale wlasnie zrobienie swojego ltsp, z aplikacjami, super to dziala.
dzegolnie ze mam dosyc wypasione koncowki (celeron 1.2G + 256 i wiecej
ramu.) wszystko startuje z PXE, zadnych dyskow nic.

Pilnuje eby w jednym miejscy bylo ok i wszystko.
Wiece zamiast jednego systemu jak przy ltsp mam 2 i to wszystko.