OOo, windowmaker i upierdliwosc :)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 8 Cze 2005, 10:05:42 CEST

Witam,

Walczę z WindowMakerem i OOffice...
Walka polega na tym, że:
  - chcę by ooffice automagicznie startował z wmakerem
  - chcę by przy uruchamianiu startował na konkretnym panelu

Niby działa - tzn. pojawia się na tym 14'tym panelu... Ale jest jeden
niemiły kłopot: gdy przeniosę sobie ooffice'a na inny panel, to wszystkie
okna dialogowe... nadal pojawiają się na panelu 14! Normalnie idzie się
pociąć, w zasadzie jest to nieużywalne :(

Czy da się pogodzić automatyczny start ooffice w wmakerze z wygodą używania?

OOffice jest aktualny, WMaker 0.81 (nie instalowałem nowszego bo zdaje się
że kilku osobom nowy wmaker nie działał)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004