OOo, windowmaker i upierdliwosc :)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 8 Cze 2005, 12:50:42 CEST

On Wed, Jun 08, 2005 at 10:05:42AM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
> OOffice jest aktualny, WMaker 0.81 (nie instalowałem nowszego bo zdaje się
> że kilku osobom nowy wmaker nie działał)...

działa 0.9* :) ino trzeba $HOME/GNUstep wywalic ;-) i na nowo
se menu wyklikać.

co do odpalania na konkretnym pulpicie to mozesz spróbować
odpalic okno na np pulpicie 2, wyjsc, wcisnac ptasszek w zapis stanu
czy cos tego i na nowo odpalić. odalone okienko na pulpicie 2
powinno się po starcie pokazać

pozdrówki.
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba