Przymiarki do cienkiego klienta

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Śro, 8 Cze 2005, 12:31:36 CEST

W dniu kojarzonym jako środa, 8 czerwca 2005 10:34, osoba znana jako Tomasz
Witek nastukała:

Sporo patrzylem na ltsp i nawet przymierzylem sie do tego na serwerze ale nie
wiem czy to nie za duzy kaliber i czy dopasowywanie tego do moich potrzeb
(jadro z  PLD a nie z LTSP) nie zajmie mi wiecej niz zrobienie od poczatku
czegos prostszego.

Caly czas tylko nie wiem czy lepiej zrobic kompilat w oparciu o swieze jadro z
kernel.org, czy przebudowac to z PLD?

|TW > >Naprawde lepiej i taniej jest zrobic caly / z nowego AC dostepny po nfs
|TW > > i niech wszystko uruchamiaja na swoich koncowkach.

Problem polega na tym ze na koncowkach jest cos w okolicach PII300+64MB RAM
Boje sie ze moze byc za malo do OO+firefox (wiecej zastosowan nie jest
planowane).

A caly pomysl wzial sie stad ze jednoczesnie bardzo czesto nudzi sie A2400+ z
1GB pamieci, a koncowek na pewno nie bedzie wiecej niz 3.