przycik na cd i umount@gazeta.pl

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Sob, 11 Cze 2005, 11:38:09 CEST

On Sat, 11 Jun 2005 11:31:59 +0200
Liliana Ziolek <liliana.ziolek w gmail.com> wrote:

> Hmmm... wszystko co jest potrzebne musi być gdzieś w poldku, bo u mnie
> eject-2.0.13-5 działa (znaczy jak się kliknie na ikonce płyty na
> pulpicie i da 'eject' to płyta zostaje wysuwana, o ile naturalnie nie
> jest używana). Nie robiłam żadnych kombinacji z doinstalowywaniem
> czegoś spoza dystrybucji, więc widocznie wszystko co potrzebne jest,
> tylko może nie jest np. w requires ejecta or sth... Jakby co służę
> wylistowaniem co mam poinstalowane i jak pokonfigurowane, ale może
> znajdzie się ktoś kto od razu bez szukania wie :)

Dokładnie. Żadne kobinowanie nie jest potrzebne. gnome-volume-manager
+eject załatwia sprawę. Po włożeniu płyty jest ona automagicznie
montowane, a po wybraniu "Wysuń" odmontowywana i wysuwana. Czego chcieć
więcej?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org