przycik na cd i umount@gazeta.pl

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Sob, 11 Cze 2005, 11:31:59 CEST

Sylwester Gruszka wrote:
> a właśnie, jak zainstalować supermount?? w poldku nie ma a w systemie
> też nie mam :/
> też coś takiego chciałem zrobić bo wyobraźcie sobie że tego PLD używa
> też moja siostra (musi bo windowsa nie mamy) i dla niej
> montować/odmontować cokolwiek to jest wyższa szkoła gięcia mebli a taka
> pojawiająca się ikonka oraz działający przycisk eject byłyby dla niej w
> sam raz :)

Hmmm... wszystko co jest potrzebne musi być gdzieś w poldku, bo u mnie
eject-2.0.13-5 działa (znaczy jak się kliknie na ikonce płyty na
pulpicie i da 'eject' to płyta zostaje wysuwana, o ile naturalnie nie
jest używana). Nie robiłam żadnych kombinacji z doinstalowywaniem czegoś
spoza dystrybucji, więc widocznie wszystko co potrzebne jest, tylko może
nie jest np. w requires ejecta or sth... Jakby co służę wylistowaniem co
mam poinstalowane i jak pokonfigurowane, ale może znajdzie się ktoś kto
od razu bez szukania wie :)

Pozdrawiam
Liliana