GNOME i program do faksowania

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 12 Cze 2005, 17:50:30 CEST

Dnia niedziela, 12 czerwca 2005 16:34, Marteen napisał:

> Czy istnieje jakis program do faxowania taki zeby mozna bylo spod open
> office;a i firefoxa wysylac faxy wysylajac je do druku na drukarke(cos a'la
> w windows).

No pewnie, że istnieje - dodaj sobie w OO nową drukarkę - kfax - albo w
kprinterze albo w oo-spadmin czy jak to się tam nazywa - masz to w katalogu
domowym w ~./oopenoffice.x.x/spadmin i drukujesz spod tego - testowałem
kiedyś jak miałem modem - działa OK.  nawet ponawia numer jak jest zajęty

Powodzenia
Miesiu