dzwiek w 2x kde

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 12 Cze 2005, 20:11:19 CEST

Sylwester Gruszka napisał(a):

>no ale niby ta karta dźw. jest "wielozadaniowa" ;)

># ls /dev/snd/
>ls: /dev/snd/: Nie ma takiego pliku ani katalogu
>
># cd /dev/snd
>sh: cd: /dev/snd - No such file or directory
>
>to dałem tak:
>
># ls /dev/sn*
>/dev/snd  /dev/sndstat <--- /dev/snd to mijągaca biała czcionka na
>czerw. tle, w mc wypatrzyłem że wskazuje na /proc/asound/dev

># cat /etc/modprobe.conf | grep snd
>alias char-major-116 snd
>alias snd-card-0 snd-intel8x0
>alias sound-slot-0 snd-card-0
> [...]
No i pisał ci, że nie ma urządzeń, a okazało się, że... nie ma urządzeń.
Jeżeli uaktualnienie dev nie pomoże, to ściągągnij z
http://www.alsa-project.org/
Paczkę alsa-driver i użyj zawartego w niej skryptu snddevices - utworzy
co trzeba.

WK
Wypusty:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/arts/