GNOME i program do faksowania

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 12 Cze 2005, 23:41:01 CEST

On Sun, 12 June 2005 22:49:06 +0200, Piotr 'ares' Siwicki wrote:

> Zainstaluj zatem Windowsa XP i w 1,3 GB bedziesz mogl sobie stabilnie
> pograc w sapera !

Próbowałem tylko pokazać bezsensowność proponowania programu
"kadeeowego" komuś, kto pyta o program dla środowiska Gnome.
Takie trudne do ogarnięcia?

> Zreszta przyjrzyj sie temu co poldek chce wrzucic...

A Ty zrób sobie kawę.

> powodzenia

Albo dwie.

--
Dariusz Laskowski               ...wciąż wspominasz tą słodką magię,
darlas at post.pl               rozkoszne wirowanie pól, gdy z drżącą głowicą