Magiczny klawisz SysRq

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 13 Cze 2005, 00:04:52 CEST

On Sun, 12 June 2005 23:51:20 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Naciśnij _LEWY_ Alt-PrintScreen-B na próbę.
> Tylko nie miej pretensji.

K***a, zadziałało! Fuj! A chciałem tak bezpiecznie -- tylko help zobaczyć.
BTW naciskałem _lewy_ Alt. Okazuje się, że u mnie pomoc pokazuje się po
naciśnięciu 'Alt-PrintScreen-J' (klawisz jot, a nie ha). Dziwne. :-O

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                       Ludzie nie powinni pracować dlatego,